Sider

torsdag den 15. oktober 2015

Så er jeg tilbage!

Ja, som overskriften siger, så er jeg nu tilbage efter længere tids pause fra bloggen. De sidste 2 år har været præget af lidt af hvert, og derfor har bloggen ikke lige været første prioritet. Ja, i længere perioder har den faktisk været helt glemt.

I al den tid har der løbende været en masse nye tanker og ideer til, hvad jeg vil med denne blog, og i sidste ende er jeg kommet frem til, at jeg hellere vil dele nogle af de små ting, som jeg elsker i en ellers hektisk hverdag, fremfor madplaner og vurderinger af diverse opskrifter. Mine fotografiske evner kan alligevel ikke leve op til alle de lækre madblogs, der allerede er at finde ude i blogland. ;)

I stedet vil jeg dele nogle af de aktiviteter, som jeg laver med min søn, der, ligesom jeg, nyder at være ude i naturen. Bagning ligger også højt på listen over ting der gør mig glad, og især i eksamensperioderne kan der godt blive produceret og fortæret en del kage. Jeg har også en mere kreativ side, som jeg desværre kun sjældent får prioriteret højt nok til, at få lavet noget færdigt. Jeg er ellers meget alsidig, og bliver hurtigt meget inspireret når jeg ser, hvad andre har kreeret. Især hækling vil jeg gerne gøre mig mere i.

Kort sagt, vil bloggen med tiden komme til at indeholde sjove ideer til naturaktiviteter med børn,  opskrifter på diverse bagerier til den brødflove og lækkerier til den søde tand, samt et lille indblik i mine kreative sysler.

Ja, så er der vist ikke så meget mere at sige, udover at jeg ser frem til igen at være aktiv på bloggen, som jeg håber kan inspirere til leg og hyggelige stunder, i en ellers travl hverdag.
//Spiretoppen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar